Met een teamwedstrijd in de zaal ernaast was de eerste ronde zuinig bezet; er was ruimte genoeg en nog plek voor velen!

De uitslagen:

Luc - Dinant 0-1

Ivo - Gerard G 1-0

Bas - Tycho 1/2

Mark - Ferdinand 1-0

In de stand worden alleen spelers opgenomen die intern een partij hebben gespeeld. Voor de externe wedstrijd op dinsdag krijgen spelers wel compensatie, maar dat zie je dus pas als ze ook een keer op de clubavond spelen.

Zoals afgesproken op de ledenvergadering spelen we weer in drie categorieën. De A-spelers krijgen tweemaal hun eigen waarde extra, de B-spelers eenmaal en de C-spelers krijgen puur wat ze gepresteerd hebben. Daardoor zal bij de indeling niet zo gauw een te groot krachtsverschil ontstaan. Dat betekent dat de puntentelling dus relatief is en vooral bedoeld om eerlijke paringen te krijgen. Aan het einde van de cyclus verlies je pas de extra punten en komt een pure eindstand. Spelers kunnen promoveren of degraderen naar een andere categorie, en de winnaars krijgen een prijs!

De stand:

1, Dinant 989