Na 6 rondes schaken in de verschillende competitieklassen doet Dr. Max Euwe het meer dan uitstekend.
Het eerste team van Dr. Max Euwe staat 2e, op 1 matchpunt van koploper Homburg, maar speelt in de komende ronde tegen Homburg. Daarnaast wist het in het begin van het seizoen te winnen van En Passant, met 2 GM's en 3 IM's.
Ook het tweede team doet het boven verwachting goed. In een klasse waar veel teams aan elkaar gewaagd zijn werd tot op heden slechts 1x gelijk gespeeld en voor de rest alles gewonnen. Na de gewonnen inhaalwedstrijd tegen het zeer sterke Zevenaar staat Dr. Max Euwe 2 zelfs alleen bovenaan!

Het slechtste in de tussenstand staat het derde team, maar eigenlijk speelt het derde team ook erg goed. In veel wedstrijden werd alleen een halfje te weinig gehaald, waardoor er toch minstens 3 matchpunten teveel verloren gingen. Op dit moment staat het 7e, maar met op papier 2 relatief makkelijkere wedstrijden zit een top 3 positie er nog steeds in.

Meest verrassend dit seizoen speelt toch wel het vierde team. Op papier zou het vechten worden tegen degradatie en in het begin van het seizoen leek het daar ook op, maar blijkbaar tellen de jaren hier in positieve zin! De laatste 4 rondes werden gewonnen en met 1 punt achterstand op de koploper is voor het 4e een kampioenschap ook nog zeer goed mogelijk!
En als laatste ons vijfde team. Dat staat met nog 1 ronde voor de boeg bovenaan in een poule met zeer sterke tegenstanders! Van het sterker geachte Lonneker werd nipt, maar heel knap gewonnen en eigenlijk had het kampioenschap al binnen moeten zijn, maar De Twentse Courant Tubantia bleek een niet te nemen horde. In de laatste wedstrijd tegen het sterke Denekamp zal nu gewonnen moeten worden!