Play-off
De interne competitie is afgelopen. Gister zijn de laatste partijen gespeeld.
Dat betekent dat de drie periodewinnaars de komende drie weken zullen strijden om het clubkampioenschap. Deze drie winnaars zijn resp. Luc Compagnie, Dinant Postma en Ewoud de Groote. Zij zullen een halve competitie spelen, dwz dat zij de komende drie weken elk twee partijen spelen (eens tegen elkaar) en hier een clubkampioen uitrolt.

Ook wordt één dezer dagen de finale gespeeld van de bekercompetitie. Deze finale zal tussen Jasper de Jong en Dinant Postma gaan.

Rapidcompetitie
Tijdens deze play-off zullen de andere schakers niksdoen en toekijken... Nee natuurlijk niet! Wij gaan spelen voor het rapidkampioenschap. Deze komende drie avonden spelen wij drie partijen per avond, 20 min pppp. Na de totaal negen gespeelde partijen is ook de rapidkampioen van dit seizoen bekend.

ALV
Het jaar sluiten wij af met de voorjaarsvergadering (ALV) op 12 juli. Hier zijn alle Dr. Max Euwe-leden welkom en wij hopen dat ieder aanwezig zal zijn. Het zal een nuttige, informatieve, maar ook gezellige avond worden!
Tevens vindt aan het begin van volgend seizoen, op 6 september, de najaarsvergadering (ALV) plaats.

Zomercompetitie
Wij stoppen nooit met schaken. Zo ook niet in de zomervakantie! Gedurende de zeven weken tussen de twee ALV's is iedereen, ook niet-leden, welkom mee te spelen voor de zomercompetitie. Het uitganspunt voor deze avonden is vooral gezellig en ontspannen met elkaar wat potjes te schaken.